Paso a paso
•
Administrador de viajes
¿Puedo cancelar una estadía reservada por un antiguo empleado?
¿Puedo cancelar una estadía reservada por un antiguo empleado?
Reservations that are associated with former employees with unconfirmed email addresses and charged to your company’s payment method can be canceled.
To do this:
- Log in to your Airbnb account and go to your Airbnb for Work dashboard
- Click the notifications icon in the navigation bar
- Under Pending employee requests, click Unconfirmed employees
- Select the former employee in the list
- Click Review trip
- From the trip itinerary, click Request to cancel trip
- Add a note to your cancellation request, then click Send request
Our community support team will reach out to you once they have reviewed your cancellation request. The cancellation is subject to that listing’s cancellation policy.
Otherwise, if the traveler booked the trip using a personal payment method, you can remove them from your Airbnb for Work program. This won’t cancel their trip, but will prevent them from booking future trips that are paid for by your company. Find out how to remove someone from your program.
¿Te ayudó este artículo?
Artículos relacionados
- Huésped
Durante la pandemia de la COVID-19 ¿se aplica la Política de causas de fuerza mayor a mi reservación?
Conoce la política de causas extenuantes durante la pandemia de la COVID-19. - Administrador de viajes
Cancelaciones de anfitriones y Airbnb for Work
Si el anfitrión cancela una reservación, le enviaremos un correo electrónico al viajero de negocios. Pueden volver a reservar por sí mismos … - Anfitrión
Modificar o cancelar un viaje activo como anfitrión
Si te ves en la necesidad de cancelar el resto de la estadía, asegúrate de enviar un mensaje al huésped para explicárselo y después contácta…
Recibe ayuda con las reservaciones, la cuenta y otros asuntos.
Iniciar sesión o registrarse