Cómo actualizar la descripción del anuncio después de recibir una reservación
You can update your listing description or amenities after a guest books a reservation; however, guests with pending or confirmed reservations won’t see any updates or changes you’ve made to your listing.
Message upcoming guests if you change your listing description
Guests search for and book listings that meet their specific travel needs, and they may be disappointed if the place they booked isn’t exactly as described in the listing. If you’ve removed an amenity your upcoming guest was expecting, message your guest immediately. If they no longer wish to keep the reservation, you'll be responsible for cancelling it so your guest can re-book elsewhere.
It’s important that your listing is accurate and it’s a good idea to periodically review it to update your listing details so you can deliver a great stay and maintain good reviews.
Artículos relacionados
- Huésped
Cambiar el número de huéspedes en la reservación
Puedes agregar o eliminar huéspedes de la reservación enviándole una solicitud de cambio de viaje al anfitrión antes o durante la estadía. E… - Huésped
Cómo cancelar durante tu estadía
Nuestra Política de reembolso y asistencia para cambio de reservación puede aplicarse en situaciones en las que el espacio o las comodidades… - Anfitrión
Políticas de cancelación para tu anuncio
La política de cancelación correcta depende de ti y de tu anuncio. Puedes elegir entre una política de cancelación flexible, moderada, firme…